Kunderne har altid ret..

.. og hvorfor er det så liiige at jeg gang på gang tager mine kunder i at “huske alternativt”.

Hvad fanden er det lige der går i folk!

Igen har jeg haft en af de dage hvor man gentagende gange har kunne tage folk i den ene hvide løgn efter den anden. Det er så træls af bruge HELE sin dag på den slags!

Eksempler fra den virkelige verden (IDAG!):

Problemer med at betale.. “Jeg har sendt pengene..” yeah.. right.. for 14 dage siden? og pengene er ikke på min konto, og vi har samme bank?

Problemer med at huske hvad de har bestilt: “Jeg har altså ikke lavet den slåfejl i domænet!”.. Nej søde ven, vi sidder med vilje og tilføjer extra bogstaver for at sælge flere domæner.. hvad tror du ?

Problemer med adresse: “jamen, jeg er flyttet, det skal automatisk opdateres” .. af hvilken guldfisk på stoffer, du er selv ansvarlig for at opdatere dine adresse information, din email og dit telefonnr. Og NEJ, du bor IKKE i Andeby!
Problemer med indtastet information: “Jeg har indtastet et firmanavn… ” ja, i personnavn feltet, så nej, det er ikke CVR men CPR som formularen forventer at få.. eller i det mindste 10×0 og ikke 8×0..
“Jamen, har i ikke et neuralt netværk som kan detektere at man indskriver et todelt firmanavn i personnavn feltet.. det er fandme for dårligt!”.. well du er typen der også varmer katten i microbølgeovnen?
“Hvorfor får jeg stadig påmindelser om betaling, jeg får en hver dag! STOP DET! Det er spam, jeg melder det til forbrugerombudsmanden!”.. well, du betalte da i morges, kun 2 1/2 måned over tid.. ser du.. du får nok ikke nogle mails imorgen…

Guys.. Girls! Skal vi ikke være enige om at sige sandheden, det er sgu flere gange nemmere både for mig og mine ansatte at hjælpe jer når i siger sandheden, tænker jer om og læser de supportsvar/emails i får.

DET er helt fair at sige “Jeg ved ikke noget om det her”, eller “Jeg har ikke tid til at sætte mig ind i det, kan du hjælpe”. Men lad være med at sig “det virker ikke” / i har fuckede det op..

Ovenstående gælder også kollegaer i samme branche.