Kære Mads

Jeg læser med gru en gang Mads FUD på difo’s hjemmeside.

Artikkel fra Mads Bryde Andersen om Afilias/dotDK

Jeg finder det total UANSTÆNDIGT ud over alle grænser at skyde sådan en gang crap afsted.

 

Det er UANSTÆNDIGT at anfægte Afliases tekniske evner.

 

Det er UANSTÆNDIGT at anfægte registrar’s evner til at opdatere data. (tænk vi er måske også så snot dumme at vi skriver den forkerte registrant på når vi indsender den første mail med domæneansøgningen???!)

 

Det er UANSTÆNDIGT at antage “data i navneserveren ændres utilsigtet” da disse data SLET IKKE FORFINDES hos dotDK eller Afilias, men hos TECH-C!

 

Det er UANSTÆNDIGT at anfægte Afilias’s 24/7/365 support når DK-Hostmaster går hjem kl 17 fredag og møder igen mandag kl 7-9. Alene af det har jeg flere gange privat måtte ringe til teknikkere da der ikke er folk man kan ringe til og så support hos (og når jeg ringer, så er det fordi der er FEJL).

 

Det er UANSTÆNDIGT at anfægte dine egne domæneleverandøre som også er webhotel udbydere og servicere dine kunder. Vores FINESTE opgave er at give folk gennemsigtighed, og gode tilbud.

 

Det er en GROV UANSTÆNDIG antagelse at registrars ikke er interesseret i at varetage deres kunders interesser i forbindelse med fornyelser af domæner.

 

Du skriver om tillid? Hvor er tilliden tilbage til DIFO når man skriver sådan en gang FUD.

 

Jeg synes du er LANGT over stregen for anstændig opførelse overfor dine registrars og dine kunder. Det er DYBT UANSTÆNDIGT min kære Mads Bryde Andersen.

  1. Steen F.T.

    July 18, 2008 at 9:48 am

    > Det er UANSTÆNDIGT at anfægte dine egne domæneleverandøre som også er webhotel udbydere og servicere dine kunder. Vores FINESTE opgave er at give folk gennemsigtighed, og gode tilbud. <

    Naivt!
    Jeg har været udsat for flere registrare som klart mente at det var deres fineste opgave at tjene mest muligt på deres kunder!

Comments are closed.