Livet er hårdt..

… og julen er forbi.. yay!

Jeg har en tilståelse.. min træning har skræntet på det seneste, til fordel for dårlig nattesøvn, tanker, vintermørke (!), arbejde (det MÅTTE jo bare komme!), jul (okey okey okey)… nu med en kampvægt på 124kg (FUCK!) er det på tide at gøre noget ved det igen.

Indrømmet, jeg mangler motivation, vilje og savner handlekraft.

Well Fitness dk, here i come again.. Det er en evig kamp op af bakke, og fuck jeg hader det.

Nyt program:

Konditionstræning: man, ons, fre

Styrketræning, tir, tors, lør

Fridag: søn

not allowed: pizza, junkfood generelt, + slik, chips osv.. No beer.

Max grænser: max 1 L cola light om ugen. Max 1 kaffeprodukt (ud over sort kaffe) om ugen

to do: have frugt i huset igen, hele tiden. mere vand.. vand er godt.

Folk der kender mig personligt.. vis høfligt, men ikke opmærksomt hensyn. tak!

Jeg vil ikke have at vide jeg er en idiot, det ved jeg :)

  1. Joergen Ramskov

    December 28, 2007 at 9:26 am

    Held og lykke! ;-)

    Det er et imponerende program du har planlagt for dig selv, hatten af for det – specielt hvis du kan overholde den! Jeg har personligt aldrig kunnet tage mig sammen til at træne i et fitness center – det virker bare dødssygt efter min mening :-) Jeg vil hellere dyrke noget sport, spille fodbold, badminton, etc. Nu er jeg så og så en af de der lidt heldige der ikke har de store problemer med vægten…

  2. QpoX

    December 29, 2007 at 12:09 am

    Tror sq heller aldrig jeg får taget mig sammen, til at tage på fitness center.
    Man skal bare have fundet en kur der kan hjælpe.
    Du kan jo vise os andre bastard admins hvordan man gør :)

  3. Ulrik Lykke

    January 15, 2008 at 6:49 am

    Nu vil jeg ikke lave om på din plan, men hvis du har så høje forventninger til dig selv om, at du skal udleve hele den plan der vil du sikkert opleve at den er for hård.

    Med dette menes der, at din motivaiton/vilje bliver skudt helt i bund hvis du bare misser én enkelt af disse dages træning, ville du nok opleve hvor meget viljestyrke der skal til for at komme igang igen. — Start med et lettere program mht. træning.

    Mvh. Ulrik Lykke

Comments are closed.