SHG.DK… halllooo.. kan i høre hvad jeg siger… kan i læse det?

WUUUUHUUUU?!?!!

Hallo… ja.. DIG.. dig hos shg.dk i kundeservice… HALLO! smid så den lektiebog fra dig og HØR EFTER HVAD FANDEN JEG SIGER TIL DIG!

forhistorie:

vi køber for et godt års tid siden ialt 8-10 maxtor harddisks, maxtor maxline III (24/7/365 diske) til et raid setup.

Uheldet er ude, og ca efter 1 år er der kun 2 diske der lever.. vi laver klart første fejl, vi laver reklamationen til SHG.DK, og ikke direkte fabriks reklamation hos maxtor (stor fejl!).

porto: ca 80,-
vi sender diskene efter at havde udfyldt en rma sag.. og forventer at SHG klare det fint, som før.. men… nej.. Diskene returnes med en regning på 302,- “de er uden fejl”… sjovt nok viser maxtor/seagate’s egen test at harddiskene er ubrugelige… vi prøver at reklamere telefonisk, og får at vide vi bare skal sende diskene igen… det gør vi..

Porto, ca 80,-

SHG.dk returnere to samsung harddiske, som hvis man slår efter på shg’s hjemmeside, kun er rated til 8 timer om dagen (desktop usage). vi spilder nu 14 dage/3 uger på at finde en hos SHG som vil høre på problemet/sender emails får ikke noget svar.. osv.. Endelig får vi kontakt her i sidste uge.. og får at vide vi skal sende diskene igen.. og de så vil håndtere det.

fair nok…

Idag kommer der så to emails.. de vil nu sende os to Samsung harddiske mere… også 8 timer rated (desktop)..

I SPILDER MIN TID! FUCKING AMATØRBIKS!

Kære SHG.DK

Med de penge jeg ligger til jer pr år, direkte sålev som indirekte, så kan i fandme ikke være bekendt at behandle reklamationssager på den måde. Det er satme under lavmål.

Returner VENLIGST pengene for de oprindelige harddisks, ca 1500,- + 302,- “servicegebyr” + 160,- porto ialt 1962,- til min konto.

TAK!

  1. SHG spøger igen at Kasper’s Verden

    November 3, 2007 at 8:05 pm

    […] Men grunden til at jeg nu graver sagen op igen, er at Peter Czar fra GratisDNS nu også kan rapportere problemer med deres reklamationsafdeling. Når jeg snakker med folk der handler med SHG, er de generelt alle sammen positive, men når man så spørger ind til om de har været i kontakt med dem, så nej. De har ofte bare bestilt en vare og så fået den leveret inden for få dage. […]

  2. Sven

    November 5, 2007 at 9:13 pm

    Og så spørger folk mig stadig hvorfor jeg køber ting hos Proconsult når nu de er dyrere end andre steder. Måske fordi jeg aldrig har haft problemer med at få support?

  3. Ivan

    November 21, 2007 at 1:25 pm

    Jeg har også haft mange problemer med SHG.

    Dvs:
    1. Problemer med RMA. sager.
    2. Og udlevering af forkerte varer – som de ikke rigtigt vil bytte igen eller kendes ved.

    3. Har modtaget varer hvor der er mangler som skruer og mere.

    4. Jeg kunne blive ved.

    Og ikke nok med det, så har jeg taget dem i, at snyde med priserne – ikke kun en gang, men flere gange.

  4. tidligere medarbejder

    February 9, 2008 at 7:12 pm

    nej hvor er i uheldige SHG.dk er klart bedst når det gælder service, dem der kommer ud med vare kommer ikke ud med det forkerte, deres pdaer sikre det er rigtigt det der kommer ud, der er JER der ikke kan bestille det rigtige kig på jeres parpire,
    jeg kan kun anbefale shg.dk

  5. kiian

    February 9, 2008 at 7:18 pm

    deet er miin fætter i snakker omm maan .. snakk pænt tiil ham okkkay nørder

Comments are closed.