TDC hosting?? ha!

Det her er så lidt et indlæg der gør ondt på mig at skrive.

Dels fordi TDC er en af mine hovedleverandøre, men også fordi jeg har en del venner og bekendte som arbejder for netop TDC hosting..

MEN

Det her er altså ikke godt nok TDC.

9:45 fejlmelding til tdc ca kl 9:45, bruger en forbindelse til straks at gøre opmærksom på et seriøst problem.

10:15 Er i herlev.. fejlsøger der på udstyr, udstyr er online og klar, bare ikke muligt at tilgå udefra..

10:15-14:00 vi kæmper en fælleskamp med tdc for at opdage evt arp “fejl” eller andet sjovt, TDC vælger på det tidspunkt at finde en switch frem da de suspekter min switch for at lave ulykker.. fair nok

ca 14:00 TDC’s switch er på.. ingen ændring i status.

14:25 TDC anmærker at vi ikke er alene om fejl.

19:40 TDC har stadig ikke løst fejlen, tidshorizont ukendt, og jeg er ved at blive flået af kunderne

Nu? Tja.. jeg har lidt svært ved at se seriøsiteten i TDC hosting, vil andre være så venlig at påpege hvordan ovenstående handlingsforløb fra kl 14:25 til nu er tilfredsstillende?

Måske man skulle finde noget andet.. :/

  1. MC

    September 20, 2006 at 7:41 am

    Jeg kan kune give Czar ret, det er simpelthen for dårligt, et hosting center i den profesionelle ende hvis eneste business er at linie, strøm, aircon mv. kører. Jeg kan forstå på Czar at informationsniveauet også har været underlavmålet… tsk tsk tsk proffesionelt hosting center hva’….
    Henning lad nu være med at sidde og lege med den router, og spænd så den hjelm!

  2. timmy

    September 20, 2006 at 9:39 am

    Gad vide omde har været i lære hos Acomma?

Comments are closed.